Aktem prawnym regulującym sposoby przyjmowania i załatwiania spraw jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowań administracyjnego (Dz. U. z 1960r., Nr 30. poz. 168 z póź. zm.). oraz Instrukcja kancelaryjna stanowiąca załącznik do Decyzji Nr 1/2012 z dnia 04 stycznia 2012 roku w sprawie zasad pracy kancelaryjnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych podległych Komendantowi Wojewódzkiemu Policji w Białymstoku. - instrukcja kancelaryjna
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.
Sprawy do Komendy Powiatowej Policji w Zambriowie wnoszone mogą być osobiście, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą faxu 47 718 52 15. Przyjmowane i załatwiane są bez zbędnej zwłoki. Wpływające pisma rejestrowane są w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji i dekretowane przez niego na poszczególne komórki organizacyjne, właściwe do załatwienia danej sprawy. Następnie pisma powyższe są dekretowane przez naczelników bądź kierowników komórek i przekazywane merytorycznym pracownikom, celem ich załatwienia i udzielenia odpowiedzi.
Kontakt z pracownikami oraz bliższe informacje można uzyskać telefonując do sekretariatu Komendanta Policji pod numer tel. 47 718 52 11
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
codziennie oprócz dni wolnych od pracy w godzinach 7.30-15.30
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
Komendant Powiatowy Policji w Zambrowie lub I Zastępca Komendanta Powiatowego w Zambrowie
w każdy poniedziałek w godzinach 15:00-17.00
Kierownicy komórek organizacyjnych codziennie w godzinach urzędowania
W sytuacjach szczególnych, gdy nie ma funkcjonariuszy Policji o zaistniałych zdarzeniach proszę informować służby dyżurne:
Dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie
telefon całodobowo 47 718 52 00 oraz
telefon alarmowy 112